اجاره بیلبورد : 09126909599
اجاره بیلبورد : 09126909599
اجاره استرابرد:09126909599

اهمیت متراژ تابلو تبلیغاتی

متراژ بیلبوردهای تبلیغاتی

اهمیت متراژ در تابلو های تبلیغاتی به صورتی است که هرچقدر متراژ تابلو بزرگتر باشد فونتی که بر روی آن تابلو نوشته میشود از فاصله دورتری خوانده می شود .. تصاویری که روی بیلبورد استفاده می شوند از دور تر نیز دیده می‌شود و این باعث تاثیرگذاری بسیار بالاتر برای مخاطب می شود…

بدیهی است در جاهایی که عرض خیابان کم است مثل مثلاً بلوارهای منطقه یک تهران نمی‌توان از بیلبوردها با متراژ بالا استفاده کرد و همان طور که در بافت شهری و مبلمان شهری می‌بینیم در این مناطق از تابلوهای کوچک از شش متر تا ۱۸ متر و نهایتاً ۲۴ متر استفاده شده است .

متراژ یک تابلو تاثیر بسیار مستقیمی با ماندگاری شعارهای تبلیغاتی آن برند در ذهن مخاطب دارد.. معمولاً در آزادراه ها یا اتوبان‌ها و بزرگراهها به دلیل اینکه فضای کافی وجود دارد میتوان از تابلوهای با متراژ بسیار بزرگتر حتی بزرگتر از ۱۰۰ متر استفاده کرد که در تاثیرگذاری در ذهن مخاطب بسیار تاثیرگذار است..

از نکات دیگری که در متراژ تابلو یا بیلبوردهای تبلیغاتی موثر است نوع سازه از جهت شکل هندسی می باشد معمولاً تابلوهای افقی تاثیر بسیار بهتری از تابلوهای عمودی و یا مربعی شکل دارد به این صورت که در تابلوهای مستطیلی  از سمت راست به چپ مخاطب با یک دید به سادگی جمله را می خواند ولی در تابلوهای عمودی این کار  اصطلاحاً فرنلدی یا راحت نمی باشد. این نکات در اجاره یک بیلبورد کمک کننده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *