اجاره بیلبورد : 09126909599
اجاره بیلبورد : 09126909599

بیلبورد در خراسان رضوی

بیلبورد در خراسان رضوی

اجاره بیلبورد در خراسان رضوی

اجاره بیلبورد در خراسان رضوی می‌تواند یکی از بهترین انواع تبلیغات محیطی باشد، زیرا دومین شهر پرجمعیت ایران است. همچنین به دلیل تعداد سفرهای متعدد این شهر، میزان بازدید بیلبورد بسیار بالا است. بهترین مکان برای سفارش بیلبورد در مشهد، ورودی و خروجی‌های این شهر و همچنین خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی است. اگر قصد اجاره بیلبورد در مشهد را دارید، حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

بیلبورد های مشهد

حتما تا به حال بیلبوردهای مختلفی را در شهر مشهد دیده اید. معمولا در مکان‌هایی مانند بزرگراه ها، پل‌های هوایی و از انواع مستطیل شکل استفاده می‌شود تا دید کافی برای مخاطب فراهم شود. نوع دوم عمودی یا مربعی است. این مدل از بیلبوردها بیشتر در مکان‌هایی که فضای کم‌تری وجود دارد، استفاده می‌شود. این بیلبوردها عموما دارای قطعاتی مانند پایه، قاب بیلبورد، صفحه تبلیغاتی، رویه تابلو، سیستم نورپردازی و می‌باشند.

روی قسمت تبلیغاتی یا همان صفحه‌ای که صاف و یکدست است بنری قرار داده شده که آماده تبلیغ هر کسب و کاری است. در واقع این قسمت از بیلبورد مدام در حال تغییر است. زمانی که برای تبلیغات خود یک بیلبورد اجاره می‌کنید، بنر خود را برای نمایش در این قسمت قرار می‌دهید.

کلیپس‌هایی برای صاف و مرتب نگه داشتن بنر وجود دارد. نمونه کارهای اجاره بیلبورد در مشهد واقع در مکان‌های مناسب شهر را می‌توانید در این سایت مشاهده کنید. همچنین بسیاری از برندهای معروف از بیلبوردهای ما برای نمایش تبلیغات خود استفاده کرده اند.

لیست بیلبورد مشهد

بهترین بیلبورد در مشهد بیلبوردی است که در کم‌ترین زمان، بیننده را راضی کند. اگر آن احساس رضایت آنقدر زیاد باشد که بیننده بعد از گذشتن از بیلبورد به آن فکر کند، به این معنی است که تبلیغ شما به خوبی جواب داده است.

اما اگر مخاطب با دیدن بیلبورد هیچ احساسی نداشته باشد، شما شکست خورده اید. شهر مشهد بیش از حد شلوغ است، بنابراین بهترین بیلبورد باید به گونه‌ای باشد که توجه افراد در میان جمعیت را به خود جلب کند و آن حس خوب را برای ارتباط به آن‌ها بدهد.

 

از طرفی مردم ساعات زیادی را با ماشین خود در خیابان‌ها سپری می‌کنند، بنابراین یکی از مکان‌های مناسب برای قرار دادن تبلیغات بیلبوردی؛ استفاده از پل هوایی تبلیغاتی در مشهد است. برای مثال اگر بیلبوردی در آن فضا قرار گیرد و حس رضایتی را که بیان شده در بیننده ایجاد کند، می‌توان گفت که بیلبورد در بهترین جای ممکن قرار گرفته است.

قیمت بیلبورد مشهد

برای اطلاع از قیمت اجاره بیلبورد در مشهد می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید. اگر سوال شما این است که حتما باید برای خود بیلبورد بخرید، باید بگوییم که می‌توانید آن را نیز از ما اجاره کنید. برای اطلاع از قیمت اجاره بیلبورد در مشهد می‌توانید با ما در ارتباط باشید. اما بد نیست بدانید که بیلبوردها به دلیل هزینه مناسب تبلیغات محبوب هستند. بیلبوردهای ما در ابعاد مختلف هستند، شما می‌توانید متناسب با تبلیغات خود یکی را انتخاب کنید.

اجاره تابلو در خراسان رضوی

اجاره تابلو در مشهد برای تبلیغات محصول بسیار خوب عمل می‌کند. مشهد شهری است که هرساله میهمانان زیادی را برای زیارت به خود جذب می‌کند. وقتی مشهد را برای تجارت و نشان دادن برند خود انتخاب می‌کنید، باید بدانید که علاوه بر اینکه شهر بزرگی است و معمولا شلوغ می‌باشد؛ مردم شهرهای دیگر نیز زیاد به آنجا رفت و آمد می‌کنند. به عبارت دیگر شما برند خود را نه تنها در معرض دید ساکنان مشهد، بلکه در معرض دید مردم شهرهای دیگر قرار می‌دهید.

به خصوص یکی از پربازدیدترین مکان ها، نزدیک حرم امام رضا است. به همین دلیل با توجه به تجربه‌ای که در این زمینه داریم؛ یکی از مکان‌های مهم برای نصب تابلو و بیلبوردها، نزدیک حرم امام رضا (ع) می‌باشد. دلیل این امر بسیار واضح است، بدون شک همه می‌دانند که هر روز در نزدیکی حرم امام رضا ازدحام زیادی می‌شود، بنابراین مکان بسیار خوبی برای تبلیغات است. هنگامی که آن منطقه را برای نمایش کار و محصول خود انتخاب می‌کنید، مطمئن باشید که به نتیجه بسیار خوبی خواهید رسید.

بیلبورد های شهرداری مشهد

مشهد با توجه به موقعیت جغرافیایی، راه‌های ارتباطی با سایر شهرها و حضور تولیدکنندگان بزرگ صنعتی، بستر مناسبی برای تبلیغات بیلبوردی فراهم کرده است. در ادامه قصد داریم شما عزیزان را با چندین خیابان پر تردد مشهد که بیلبوردهای شهرداری مشهد در این خیابان‌ها نصب شده است و شما می توانید آن ها را رزرو یا اجاره کنید، آشنا کنیم. این خیابان‌ها عبارتند از:

·        احمدآباد مشهد

·        بلوار سجاد مشهد

·        بلوار ملک آباد مشهد

·        طرقبه

·        بلوار خیام مشهد

·        جاده شاندیز

·        بلوار وکیل آباد مشهد

قیمت تابلوی تبلیغاتی مشهد

قیمت تابلوی تبلیغاتی و اجاره بیلبورد در خراسان رضوی بسته به عوامل مختلفی متفاوت است. قیمت تابلوی تبلیغاتی در مشهد به عواملی مانند موارد زیر بستگی دارد:

جمعیت منطقه

 

اولین عاملی که بر قیمت اجاره بیلبورد در مشهد تاثیر می‌گذارد، جمعیت منطقه‌ای است که بیلبورد را رزرو می‌کنید. هرچه جمعیت منطقه انتخابی شما بیشتر باشد، قیمت تابلوی تبلیغاتی در آن منطقه بیشتر است. 

نوع بیلبورد یا تابلوی تبلیغاتی

همانطور که می‌دانید بیلبوردها انواع مختلفی دارند که بازدید برخی از آن‌ها بیشتر از بقیه است. به عنوان مثال اجاره پل در مشهد نسبت به تبلیغات لمپوست مشهد بازدید بیشتری خواهد داشت، زیرا تعداد خودروها و افراد زیادی در معرض دید قرار می‌گیرند. اما لمپوست ها، که در کنار خیابان قرار دارند، معمولا به اندازه تابلوهای تبلیغاتی نصب شده روی عرشه پل هوایی مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

همچنین بازدید تبلیغات اتوبوسی در مشهد بیشتر از استرابوردها و لمپوست‌ها است. زیرا با حرکت اتوبوس در سطح شهر، افراد بیشتری تبلیغات شما را مشاهده می‌کنند و در نتیجه بازدید تبلیغات افزایش میابد. با توجه به توضیحات داده شده نوع بیلبورد انتخابی نیز تاثیر زیادی در هزینه اجاره بیلبورد در مشهد خواهد داشت.

ترافیک در منطقه

به طور کلی مشهد شهری پرجمعیت است که تبلیغات محیطی در آن کارایی و صرفه اقتصادی بسیار بالایی دارد. اما یکسری مناطق در مشهد هستند که نسبت به مناطق دیگر پر ترافیک‌تر و کم ترافیک‌تر می‌باشند. به عنوان مثال، بزرگراه‌های مشهد یا تبلیغات بزرگراه‌ها از جمله مناطقی هستند که بیشترین بازدید را دارند که ترافیک نسبتا بالایی را به بیلبورد شما ارسال می‌کنند.

 اما از طرفی مکان‌هایی مانند پیاده روها نسبت به تبلیغات در بزرگراه‌های مشهد کارایی و بازدهی بالایی نخواهند داشت. با این تفاسیر طبیعی است که قیمت اجاره بیلبورد در مشهد بسته به منطقه‌ای که در آن بیلبورد را رزرو می‌کنید، متفاوت خواهد بود و این هزینه در مناطق پرجمعیت با ترافیک بیشتر نسبت به مناطق کم جمعیت با بازدیدکننده کم‌تر؛ بیشتر خواهد بود.

قیمت اجاره تابلو در مشهد، در بازه‌های زمانی مختلف و با توجه به عوامل گوناگون متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از تعرفه بیلبوردهای مشهد، بهتر است از طریق قسمت «تماس با ما» با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

مشهد با بیش از 3 میلیون نفر جمعیت دومین شهر پرجمعیت ایران است و به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) در مشهد، هرساله این شهر پذیرای حدود 27 میلیون گردشگر ایرانی و 2 میلیون گردشگر خارجی است. علاوه بر این ها، منطقه گردشگری طرقبه شاندیز می‌تواند پذیرای 20 هزار گردشگر ایرانی و خارجی باشد که نقش بسیار مهمی در صنعت گردشگری مشهد دارد.

 

این‌ها دلایلی است که مشهد را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات به خصوص تبلیغات محیطی مانند بیلبورد تبدیل کرده است. اجاره بیلبورد در مشهد بهترین گزینه برای تبلیغات است که می‌تواند رونق چشمگیری به کسب و کار شما بدهد و افراد زیادی را با برند و محصولات شما آشنا کند. با تماس با مجموعه ما می‌توانید با مشاوران این مجموعه صحبت کنید تا شما را از تمامی جزئیات بیلبورد و نحوه رزرو آن مطلع کنند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *